- Robotic World -

Sabtu, 25 Disember 2010

Outing ngan MUJI !!! my friend yang dpt buat aku senyum...huu...

hahaha...kisah ini bermula pada 25/12/2010,,,weeee...setelah aku bangun dari tidur,apa lagi layan facebook arh kan...hahahaha...nthen,pergi bawah kat ruang tamu pulak,sarapan pagi !!! heee...selang ebberapa minit kemudian.aku tgk tv...hati aku mula nak buka facebook balik n nak update blog aku nih...waktu aku tgh update blog,muji telefon aku dengan suaranya yang macho itu...dia berkata kepadaku..."WEYH FAROUK,JOM KITA P TGK WAYANG HARI NI"...aku terkejut sebab aku x siap n x mandi lagi waktu tu...bhahahahahha...serious nak tergelak...pastu aku ckp lah ngan dia..."NANTI AKU CALL BALIK...NAK TNYA AYAH AKU DULU KEYH."heee...aku mintak lah kan kebenaran nak pergi tgk wyg ngan si muji tu...finally ! ayah aku bagi...yeay ! dpt outing ! haha...terus aku call MUJI dengan suara aku yang macho tu...cewah ! haha...perasan gak aku nih...aku kata "MUJI ! YEAY ! AYAH AKU KASI OUTING"...muji ckp "KKK,,,BAGUS2...SATG AKU TUNGGU HG KAT FOODCOURT KUL 11"...aku ckp arh aku x mandi g...haha..kami settle2 pukul 12 baru boleh p...whoot ! whoot !
    Selepas aku sampai kat landmark...aku ternampak muji dengan sepupu sepapat kakak dia tgh nak tgk cerita wayang apa nak ditonton...haha...waktu aku sampai tu...terus dia panggil aku n pergi kat aku...aku buat muka slumber jep...hahaha...nthen dia ajak nak tgk wayang apa...aku ckp cerita yang best2...dgn persetujuan kami...kami memilih untuk tgk cerita Gulliver's Travels (3D)...kami ambik wayang kul 2.00 ptg...tapi waktu tu pukul 12.30 lagi...dia ajak lah main boling sebelum tgk wayang...aku kata...ok jep...huu...kami main satu game ja pun....best jugak...waktu dia baling boling tu asyik masuk longkang ja.,bhahaha...nak tergelak gila...lepas main boling.aku ajak pulak pergi makan.oklah.sebab aku lapar enn...nak makan jap..takut ayah marah pulak sebab aku x makan....heee....masa semakin hampir pukul 2...kami beredar ke dalam panggung wayang...ramai gak org yg tgk cerita tu...waktu dalam wayang tu,kan cerita tu lawak kan.aku rasa Muji lah yang gelak paling kuat dalam tu.hahahaha.sampai ternampak giginya yang puith tu beb ! mmg gelong lah kami.
    Lepas tgk wayang,dia ajak lagi main boling...adoi...nasib baik lah duit masih cukup di dalam dompet...huu...tapi kan,yg bestnya,aku dpt kalahkan dia dalam game tu...best hoo...sebab yg game mula tadi dia dah kalahkan aku...sebab tu arh...lepas main boling,tetiba ja ajak aku pergi kedai game sebab dia suruh aku teman dia beli game...hahaha...dia kan tau aku ni bukan jenis suka main game sgt.tapi xpa arh,sebagai sahabat yang memahami.aku teman ja lah dia.cewah !.hahaha...sempoi ayat aku...masa semakin hampir untuk pukul 4 ptg...aku ada call mak aku tolong ambik kat landmark kul 4...apalagi ! tgk jam dah kul 4.05 ptg...aku ckp arh ngan muji nak turun ke tingkat bawah dah..dia kata dia pun nak turun gak...dudududu..dia ajak makan kfc...hahaha...aku manalah cukup duit nak mkn kfc lagi...aku kata xpelah...lain kali ke k...huuuuuu...nthen,tgk keta mak aku dah sampai...aku pun balik lah...tapi waktu nak on the way nak balik,ternampak muji masuk kfc...hahaha...dia lapar lagi lah kowt...best jugak sembang2 ngan muji pasai mcm2 lah...kalau aku nak luah apa2,luah ja kat dia...dia akan buat lawak.sebab tu best kwn ngan dia.yeah!pesanan aku Muji,lain kali outing lagi keyh...hahaha...daa...
<<<THAT'S ALL...THANK U...THE END>>>
Inilah Muji...tapi gambar dia ni waktu dalam bas yang kami sama2 pergi lawatan ke Gua Tempurung n Kuala Kangsar...haha...sempat lagi aku tgkp gmbr dia...sempat dia posing hooo...jgn main2...hahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan