- Robotic World -

Ahad, 27 Februari 2011

ragam di sekolah ^_^ (27/2/2011)

Owkay ! seperti biasa.
kami pelajar2 SMK Taman Jelutong kat Kulim,Kedah.
membaca Al-Ma'thurat sebelum perhimpunan pagi.haha ! mmg setiap pagi
kena baca Al-Ma'thurat tu.supaya dpt pahala,amiin. :)
So, waktu tgh baca mathurat kan,ada seorang pak cik ni lah kut,
masuk n duduk depan sekali tmpt barisan pengetua lah kiranya,
semua org termasuk aku buat muka blur,
ingat kut cikgu baru.nthen,ada sorang kawan aku kata pengetua baru,'hahaa'
padahal pengetua kami masih ada di depan...melalut apa xtau dia tu.hihihi
PERHIMPUNAN HARI INI SGT LAWAK .
oooh,lupa nak kata.perhimpunan hari ni guna bahasa arab,so,aku totally blur n out lah kan
sebab x paham... hehe ,,, n ada sorang pengawas tu,
tergagap2 baca ikrar weyh ! tapi xpa,percubaan yg baik dari dia...
teruskan usaha anda lagi keyh ZAIM AZIZI ...
:) .. so berbalik kepada cerita pak cik tu tadi,rupa2nya.kawan aku punya bapak laa.
NURAFEEFA yg kini berada di KOLEJ ISLAM SULTAN ALAM SHAH,
dapat 9A dalam PMR tahun lepas...
sekolah jemput ayah dia bagi motivasi kat pelajar supaya berjaya.lagipun,
program CAKNA @ CEMERLANG AKADEMIK KERANA AMALAN
baru ja dilancarkan kat sekolah kami pagi tadi,jadi,teramat sesuailah 
beliau dtg kat sekolah tadi...
haha ! satu g kes yg aku x tahan arh kan.
hari ni ramai pelajar kena denda kat sekolah
sebab x hadir CERAMAH SKOR A hari Jumaat lepas,
kawan2 aku la yg kena,nasib baik aku x kena sebab aku hadir...Alhamdulillah ... hehehe
mcm2 alasan yg timbul kut, tapi xpa...kita kalau nak berjaya,kena berusaha keyh !
kawan2 aku lambat masuk kelas sebab kena denda, :)
meka kata biasa je. mcm kena naihat lah kan. ambik nasihat sebagai satu pedoman... wuuuuhuuu ...
aku xtaulah nak membebel apa lagi dgn apa yg telah terjadi kat sekolah tadi,takat ni je lah k.
lain kali aku tulis ape2 g yg aku nak.bye2.
ASSALAMUALAIKUM ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan