- Robotic World -

Sabtu, 12 Februari 2011

buat hal kat kelas tuisyen CHEMISTRY

macam pa g xtau ! 
haha.waktu first masuk kelas tuisyen BIO kat KTC tadi an,
kan aku terlewat dalam 10 minit kut,xperasan lah
sebab waktu tu tgh lari kepenatan nak p kelas tu,dahlah tinggi bangunan.hoho.kena naik tangga arh kan
bila terus masuk dalam kelas ja
aku buat muka slumber. haha . semua org dah dtg kecuali aku arh,
waktu tu Sir/Teacher ngah edar modul CHEMISTRY.aku terberhenti 
betul2 depan dia ! Sir wat muka ganas.
haha ! but aku mintak lah modul tu nthen aku terus duduk kat kerusi
sebelah NAZIR,MUJI dan ILHAM.
cam pa g xtau ! mai2 tuisyen ja terus MUJI n ILHAM geletek badan aku.
hoho.serious malu kut sebab aku gelak kuat,dahlah duduk 
depan geng2 SMKAM.hoho.aku buat malu boleh.ish3
adoi,buat cuak pun boleh dikatakan.
tema pakaian aku hari ni HITAM+PUTIH.
baju wrna hitam n seluar warna putih.best kut.nasib baiklah xde org
lain gak yg pakai sama mcm aku.kalau x mesti org yg lain pikir aku ni
bercouple lak.adess.
that's all.bye2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan