- Robotic World -

Jumaat, 18 Februari 2011

minggu yg memberi keinsafan

aku dah lama x tulis pe2 kan kat blog aku nih
ya Allah ! berhabuk2 dah blog aku.
hoho.
keyh2,berkenaan ngan tajuk di atas .
mmg minggu ni banyak memberi keinsafan kepada diri aku
n kawan2 aku yang lain...just wanna say...
baru2 ni x silap aku hari rabu,
kawan rapat sekelas aku "eliya", ayah dia meninggal dunia.
waktu pagi tu dia x dtg sekolah,aku ingat eliya sakit ke apa kan.
but ptg tu aku dapat tau yg ayah dia meninggal.mmg aku sedih jugak lah kan.
mmg sah2 terkejut n xdpt diduga ! hmm.
n satu g hari khamis,kawan sekelas aku waktu form 3 dulu,Adli.
now dia kat kelas sebelah 4sc4,aku 4sc3.
waktu pagi tu,nama dia kena panggil pergi pejabat.
kawan2 aku kata waktu tu ayah dia sedang tenat.
pastu dia balik x silap aku.
nthen petang pulak aku dpt mcj dari kwn2 aku yg kata ayah dia meninggal.
kerana barah otak.
mmg sedih lah kan.sapa x sedih.
mmg minggu ni banyak memberi kesedaran kepada aku n kwn2 aku yg lain.
aku harap korang dua tetap tabah n meneruskan kehidupan dengan baik.
dan semoga roh mereka berada di kalangan hamba2 Allah yg bertaqwa.
InsyaAllah.amin.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan