- Robotic World -

Sabtu, 5 Mac 2011

terserempak dgn dia...

keyh2.assalamualaikum.
hari ni waktu aku pergi tuisyen kan,kan,kan !!!!
ternampak MIRZA dgn mukanya yg cute tu.
hahahahahahahahaha !
ternampak laa dia keluar dari kereta kan,aku keluar dari kereta gak time tu
jadi kiranya sama2 keluar arr kan,
tapi aku slow motion,keluar lambat sikit.wahahaha
pastu2 !,aku ingat dia dah naik laa kat tingkat atas tuisyen tu
dalam hati aku "AIK???CEPAT BETUL BUDAK NI NAIK"
nthen,aku teruskan perjalanan aku nak naik atas,
tapi sebelum nak sampai ke tangga tuisyen nak naik atas tu
ternampak dia mcm tgh duduk .
gile ke pe budak ni???
huuuuu...rupa2nya,dia ckp nan aku.dia terjatuh.
yela,kan hujan time tu,so lantai pun licin..dia ckp suruh tunggu n aku tunggu je la
demi kawan yg baik mcm ni laa kan.
haha ! ayat x ley blah,. @_@.kami pun naik sam2 la
sambil2 dgr dia tgh merepek n berckp pasal exam add math kat sekolah dia
wuahua...pstu,kami masuk kelas ngan slumbernye..
SIR dah ada kat situ sambil pelajar2 lain tgh memberi perhatian sepenuhnya terhadap subjek KIMIA...
oo.i like.hahaha.
waktu kami masuk semua org tgk... ! 
malu gilaa.aku buat dek jep.he3...si nazir pulak ckp
"AMBOI FAROUK,PERGI DATING DULU KE???"
serious mcm nak bagi penampo je.haha2,
tapi kawan baik kan,xkan laa nak wat cm tu,
aku jelaskan laa perkara sebenar 
blablablablablablablablabla,,kami pun sambung belajar.
klaa,bye2,have a nice day ! 
salam ... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan