- Robotic World -

Khamis, 3 Mac 2011

mari kta merepek.

keyh2 ! assalamualaikum
aku dah lama x update blog,so nampak berhabuk
*berhabuk la sgt*
AYAT BAJET
hahahahahahaha...
so,hari ni bertarikh 3/3/2011...hari aku xde mood dari semalam.
kat sekolah je pun aku x berapa nak happy...
aku un xtau kenape kan.hish.giler pe.
dia telah mengecewakan aku @!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
setelah sekian lama aku bercouple ngan dia...(dua tahun lepas laa,skrg dah break,buat pe nak ingat)
hahahaha...aku tgk kat wall fb dia dia couple nan org lain pulak
ape ke jadah nya ni !!! gilos...hohohohoho...
aku x puas g nak tulis...
so...
AKU SUKA KAU ! 
AKU SUKA KAU !
AKU SUKA KAU !
AKU SUKA KAU !
AKU SUKA KAU !
LOVE U...AWWW...
perhatian kepada sesiapa yg baca...ni ayat mmg x ley belah punyer,hhuuu
mmg dari dulu seaktu aku ternampak dia,aku mmg suka kat dia.
tapi aku mmg dah berjanji kat diri aku yg aku x akan bercouple dah
waktu ni,coz SPM menanti pada tahun 2012...
n target aku adalah 9A+...amin...so,mintak maaf lah ea,
aku x kan tergoda untuk bercinta lagi...hehehe...(harap2 dapat bertahan)
hish,aku xtau nak merepak ape lagi,mata pun xmau tidur waktu balik dari sekolah tadi,aku just on internet mcm org giler . 
melalut ape lah aku ni...kla,
bye2,,....salam.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan